15.4.11.

Trudimo se


Stvarno se trudimo da zivimo svoje zivote,mozda da probamo kao pre.To negde umiruje,covek voli svoju svakodnevnicu,svoje rituale,plasi kad ih nemas.Pokusavamo da stvorimo dom za Masu.Uspela sam da dodam boje i sarenilo,da li to,da li zajednicke igracke,da li rodjendan,ljudi,torta sa svecicama,sve je bilo tu...osim Stase i to je osetila.Od tog dana,njena secanja su provalila,pocela su pitanja.Jedan dan sam cula Stakica! odusevljeni uzvik koji nisam dugo cula,Masa je drzala Stasinu fotografiju i gledala je,malo smo je komentarisale da je slatka,sta ima,a onda je Masa tresnula.Pitala sam je da li se ljuti na nju,rekla je ne,srecna sam sto ce danas doci!Pre neki dan je izvadila mali molitvenik za decu,na omotu je nacrtano dete koje se moli,pokazala nam je i rekla ovo je Masa.A kome se molis,duso,Stasi,za sta je molis,da me posetuje,jel voli Stasa da se posetuje,voli.Puna je pitanja sta Stasa voli,crta je,kad pisemo ispod mama i Masa,ona kaze,a sad ovde pisi i Stasa i kaci to na frizider kao sto je to Stasa radila.Mislim da se ne zna kome vise nedostaje,samo su Masi nedostajale reci da kaze sta misli.Ne odvaja se od Stasine ptice i stalno govori Stasa cuvam ti pticu,u igrama sam ja Stasa.Sad tek vidim koliko je njoj bolno,obe cekamo Stasu,samo sto ona misli svaki dan da ce doci.Volela bi da razmisljam kao ona i kad kaze danas li sutra,a bilo je juce,zalim sto nemam taj detinji osecaj za vreme koji je jedini pravi,jer ljubav je uvek danas i onda sve manje boli.

1 коментар:

  1. Duso draga da ti mogu preneti moje znanje koje danas ima, ja bih rado. Verujem da ces uskoro pronaci mir i ziveti u divnom osecaju, jer ja znam koliko je zivot lep, ali znam i to da neko ko se od nas odvoji zaista se divno oseca tamo gde se nalazi. Stasa je jedna dusa koja je na najlepsem i najboljem mestu, to osecam, a poznavajuci stvari u sirini,znam da se ona oseca jako dobro. Nama nista ne preostaje nego da joj dozvolimo da se oseca mirna i zadovoljna tamo gde je sada, jer zivot nije samo ovo na zemlji, mi smo ovde sa ciljem, zato naucimo da respektujemo ono sto nam se desava, ucinimo sve sto je u nasoj moci dok smo tu zajedno. Zato Masa zasluzuje da se oseti dobro i zadovoljno i ti nastavi tako da sto vise ocistis svoje misli, da budu pozitvne i jake i dozvolis Masi da ima srecno detinjstvo i Stasi da bude srecna tamo gde jeste, jer deca zavise od nasih osecanja. Kad se mi osecamo dobro, osecaju se i ona, a mi im dugujemo kao roditelji da budu srecni ma gde bili, veruj mi duso. Ja sam puno prosla i mnogo izucavala i sve ovo sto pisem, pisem iz svog bogatog repertoara.
    Pozzzz i nastavi da osecas da Stasa zivi sa nama, ali sa osecajem srece i zadovoljstva, jer ona zasluzuje to i Masa isto. Zato prvo pronadji sebe i izbaci strah i ljutju iz sebe, da bi mogla da pruzis mir i srecu i Masi i Stasi i vama licno. Kako? Postoje razni nacini za to. Oprosti svima i prvenstveno pocni od sebe same. Pronadji svoj mir, sto vidim cinis, korak po korak i verujem da ces doci do sve veceg uspeha, vidi se da uspesno prevazilazis deo po deo i dobro je sto pises i pretvaras ovaj blog u nesto dobro, korisno i divno. Samo hrabro, pronacices sve staze, govorim ti iz iskustva, a ja vam saljem velike priajteljske zagrljaje i podrsku. Verujte u sebe i u bajke, jer one postoje zaista, ljudi samo malo poznaju nazalost.

    ОдговориИзбриши