6.12.10.

Pripreme

Jos uvek se nismo preselili.Treba nam da se spakujemo i da se ponovimo,ali dobro,ici ce.

Cekamo dozvolu da polozimo urnu,ko je zainteresovan da prisustvuje neka nam se javi,ako dobijemo dozvolu bice onda u decembru.Za vikend su bili prosle godine poslednji dani kad je sve mogla i kad smo bili srecni.Dosla sam iz crkve i otisla u kupatilo,sela sam na pod i pocela da ridam.Maki je prosla barijere i dve bake i tetku i usla unutra.Zatekavsi me,mislila sam da ce plakati,objasnila sam joj da nisam ljuta,kad se setim Stase tuzna sam.Ona mi je rekla:Veruj u sebe,utesi druge,pitala sam sta to znaci,kaze ona pa,kad neko place i zagrli me,rekla mi je budi srecna,mama,budi srecna,dodji da ti obrisem nos.Ostala sam zapanjena!

Planiramo da napravimo kalendar sa Stasinim crtezima i cestitke za novu godinu.Zbog ogranicenih mogucnosti,zeleli bi da znamo ko je zainteresovan za njih,posto cekamo cene iz stamparije,javite se,ako zelite i pomozite.Mnogo bi mi znacilo da oni koji je vole gledaju njene crteze svaki dan.Ako nam cena bude previsoka,napisacemo koliko je,pa ako zelite da kupite,narucicemo u tom broju.Hvala vam svima!

1 коментар:

  1. drugari,evo prijavljujem se..racunajte na mene/nas kao porodicu. mi zelimo kalendar,ako je moguce..

    ОдговориИзбриши