9.3.10.

Posle druge ture hemioterapije

Evo opet jedne kratke vesti jer nemam vremena da sednem i napisem malo podrobnije, kao sto bih hteo. Stasa je iznenadjujuce dobro podnela prvu, a evo i drugu hemioterapiju! Kod kuce je od juce. Koristimo jos terapija osim hemio. Nabavili smo i multifrekventni oscilator od Rudolfa ("oteo" sam mu masinu koja je bila na atestiranju na Masinskom fakultetu!) i stavili u redovan tretman. Stasi se vracaju neki tikovi, stanja, momenti, probava i sl. koje je imala pre nego sto se ovo desilo! Mislimo da je to dobro. Ne smemo da se radujemo. Ne jos. Nocas je spavala skoro celu noc.
To sto ne stizem da se javim, posebno pojedincima koji cine cuda, ne znaci da sam zaboravio sta sve cinite za Stasu. Zahvalni smo vam do neba, i nikad to necemo zaboraviti. Jednostavno, raspored casova je takav da nema predaha. Retko idem na posao (gde mi je komp), a radim nocnu i jutarnju smenu ful. Ostalo vreme sam takodje na raspolaganju za nabavke i sve ostalo, na zalost u ostalo spada i Masa.
Maso ljubavi, izvini.

tata Rista

8 коментара:

  1. Bas sam srecna da cujem lepe vesti.Nisam se u zadnje vreme javljala ali svaki dan pogledam ovaj blog i bas me raduje da je Stasi bolje. Masa se nece ljutiti, ona je jos mala...
    Ljubi vas moja cela porodica.
    Ivana iz Zrenjanina

    ОдговориИзбриши
  2. Bas se radujemo, sa nestrpljenjem smo ocekivali vesti, ako vam sta treba tu smo vole vas davidovici

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da Stasa podnosi terapiju. To je dobar znak. Ja sam ubedjena da ce Stasa sve prebroditi. Samo hrabro napred. Ljubimo Stasu. Pozdrav za sve.
    Pipistrela sa familijom.

    ОдговориИзбриши
  4. Divno, tako se radujem što je Staša bolje i što dobro reaguje na terapija. Šta je bilo sa dr Borisovim i opcijom da odete u Moskvu?
    Ljubimo vas
    LolaBorkoLuciaLuka

    ОдговориИзбриши
  5. Slava Gospodu na nebesima, i hvala svim dobrim ljudima.
    Verujem da ce sve ovo uskoro biti samo ruzna uspomena.

    ОдговориИзбриши
  6. Dobija Stasa bitku po bitku..dobice ona ovaj rat!
    Tu smo svi u prvim linijama fronta..
    LJubimo vas sve!
    Dragan,Marko i Rajna

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Svetlana,
    jedna moja poznanica ima tumor iza oka koji nije operatibilan. Ona je otisla u Nemacku kod doktora koji jedini radi takvu vrstu terapije u Evropi a to je direktno ukapavanje citostatika na tumor. To se radi kateterima koji idu kroz krvne sudove skroz do tumora. Nema nikakvih nezeljenih posledica kao kod uobicajenog primanja citostatika koji unistavaju ceo organizam. Tretman traje 20 minuta, 3 sata posle toga se ostaje na posmatranju i slobodna je do sledeceg tretmana koji je za mesec dana. Ako vas interesuje kontakt javite mi se na mail i ja cu vam nabaviti detaljnije informacije. ananova10@yahoo.com
    tvoja skolska drugarica Ana (Milicevic) Markovic (XII bgd gimnazija)

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo mi je drago sto je Stasi bolje!

    Pozdrav
    Daniela iz 12. beogradske

    ОдговориИзбриши